سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ



داستان روزانه
ابزار جستجوگر گوگل



در این وبلاگ
در کل اینترنت

دهنودشت سبزدشت

وب سایت فرهنگی دهستان سبزدشت بافق

آموزش چک کردن ایمیلها

 چگونه به وسیله ی Outlook ایمیل های Yahoo را چک کنیم؟

یاهو سرویس های Pop3 ایمیل های خود را برای کاربران رایگان غیر فعال کرده است و برای این که از این سرویس استفاده کنیم باید پول پرداخت کنیم، ولی این به این معنی نیست که نمی توانیم از این سرویس به طور رایگان استفاده کنیم. ما می توانیم برنامه ی Yahoo Pops را نصب کنیم و به راحتی نامه های خودمان را به وسیله ی Outlook بفرستیم و دریافت کنیم.
در این مقاله من به شما می گویم که چگونه ایمیل های Yahoo خود را به وسیله ی برنامه های Outlook و Outlook Express دریافت کنیم.

 

  اول برنامه ی Yahoo Pops را از www.ypopsemail.com دانلود کنید و برنامه را نصب کنید و بعد Outlook را باز کنید و تنظیمات را مرحله به مرحله انجام دهید.

 تنظیمات لازم برای دریافت نامه های Yahoo توسط Outlook Express :

 

1- از منوی Tools گزینه ی account را انتخاب کنید.
2- دکمه ی Add را بزنید و گزینه ی Mail را انتخاب کنید.
3- نام خود را وارد کنید و Next را بزنید.
4- آدرس ایمیل خود را وارد کنید و Next کنید.
5- گزینه ی My Incoming Mail Server is a را روی Pop3 قرار دهید.
6- در قسمت localhost، Incoming mail server pop3، HTTP و یا IMAP را وارد کنید.
7- در قسمت localhost، Outgoing mail server (SMTP) را وارد کنید و Next را بزنید.
8- در قسمت Account Name نام کاربری خود را وارد کنید.
9- در قسمت Password کلمه ی عبورتان را وارد کنید و Next کنید.
10- Finish را بزنید.
11- بر روی account جدید (localhost) کلیک کنید و Properties را بزنید.
12- برگه ی Server را انتخاب کنید و گزینه ی My Server requires authentication را انتخاب کنید.
13- برگه ی advance و گزینه ی Server Timeouts را به 5 دقیقه (5minutes) تغییر دهید.
14- اگر گزینه ی Leave a copy of messages on server را انتخاب کنید نامه ها پس از Download از روی سرور پاک نمی شوند.

 

تنظیمات لازم برای دریافت نامه های Yahoo به وسیله ی Outlook :

 

1- از منوی Tools گزینه ی Email account را انتخاب کنید.
2- گزینه ی Add a new email account را انتخاب کنید و Next کنید.
3- Server Type را بر روی Pop3 بگذارید و Next کنید.
4- در قسمت Your Name نامی را که دوست دارید گیرنده ی نامه ی شما هنگام دریافت نامه ببیند را بنویسید.
5- در قسمت User Name و email address ایمیلتان را به صورت کامل بنویسید.
6- در قسمت Password کلمه ی عبور ایمیلتان را بنویسید.
7- در قسمت localhost، Incoming Mail server Pop3 را وارد کنید.
8- در قسمت localhost، (SMTP) Outgoing Mail Server را وارد کنید و Next کنید.
9- بر روی دکمه ی More Settings کلیک کنید و برگه ی Advanced را انتخاب کنید.
10- گزینه ی Server Timeout را به 10 دقیقه (10minutes) تغییر دهید.
11- برگه ی Server را انتخاب کنید و گزینه ی My Server requires authentication را اتخاب کنید.
12- گزینه ی Log On using را انتخاب کنید و ایمیل و کلمه ی عبور خود را وارد کنید.
13- برای بستن پنجره ی More Settings بر روی دکمه ی OK کلیک کنید.
14- دکمه ی Next را بزنید و بعد Finish کنید.

مشکل تایپ فارسی در نوار آدرس فایرفاکس

 

در صورتی که با مرورگر فایرفاکس زیاد سروکار دارید،‌ حتماً‌ به این مشکل برخورده‌اید که هنگامی که قصد دارید تا آدرس سایتی را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید به این دلیل که از قبل زبان کیبورد ویندوز بر روی فارسی قرار گرفته است،‌ آدرس سایت اشتباهاً به زبان فارسی تایپ می‌شود و ناچارید عبارت اشتباه را پاک نموده، زبان کیبورد را به انگلیسی تغیر دهید و مجدد آدرس صحیح را وارد کنید.
این مشکل چه برای کاربران حرفه ای که تند تایپ می‌کنند و چه برای کاربران مبتدی که به هنگام تایپ به صفحه کلید نگاه می‌کنند پیش می‌آید. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی بپردازیم که دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید، به طوری که هر آنچه از این پس در نوار آدرس فایرفاکس وارد می‌کنید،‌ به طور اتوماتیک انگلیسی تایپ شود.

 

بدین منظور:
تنها نیازمند یک افزونه به نام Input Language Assistant هستیم. با نصب این افزونه بر روی مرورگر فایرفاکس، در صورتی که زبان کیبورد بر روی فارسی (یا هر زبانی به غیر انگلیسی) قرار گرفته باشد،‌ به طور اتوماتیک زبان به انگلیسی تغییر پیدا می‌کند و اشتباهی رخ نمی‌دهد.

برای نصب این افزونه به لینک زیر بروید:
http://addons.mozilla.org/af/firefox/addon/48578

سپس با انتخاب Add to Firefox و سپس کلیک بر روی دکمه Install،‌ افزونه را نصب کنید. پس از نصب افزونه نیاز است که یک بار فایرفاکس را ببندید و آن را از نو باز کنید.
تنها دقت کنید اگر یک تب باز کنید و همان زمان زبان کیبورد را بر روی فارسی قرار دهید و در نوار آدرس تایپ کنید،‌ زبان همچنان فارسی خواهد بود. اما اگر ابتدا زبان را به فارسی تغییر دهید و سپس یک تب جدید باز کنید و در نوار آدرس تایپ کنید متوجه کارکرد افزونه خواهید شد.


چند کلید میانبر:
/ : جستجوی سریع را باز می کند.
Ctrl+Shift+T : آخرین برگه بسته شده را باز می کند.

 

برای افزایش سرعت فایرفاکس داده ها را فشرده کنید:

 

toonel.net را از آدرس http://www.toonel.net دریافت کنید و آنرا نصب کنید. برنامه جاوای هوشمندی که نصب می کنید همه ترافیک شما را از مسیر سرورهای خود re-route می کند و با فشرده سازی محتوی صفحات وب و کاهش کیفیت تصاویر حجم داده های دریافتی شما را کاهش می دهد. این سرویس بخصوص برای استفاده کنندگان از ADSL حجمی بسیار مفید است.

 

فعال سازی pipelining

ابتدا یک درخواست به سرور مورد نظر شما فرستاده می شود و سپس مرورگر شما تا پاسخ سرور را دریافت کند منتظر می ماند و سپس ادامه می دهد اگر خوب دقت کنید و به گزارش اتفاقاتی که در زیر مرورگرتان درج می شود دقت کنید حتما متوجه این موضوع شده اید. pipelining شیوه ای است که به شما این امکان را میدهد که درخواست های همزمان و چندگانه ای را ارسال بفرمایید.

 

برای فعال کردن این تکنیک:

 

- ابتدا به صفحه تنظیمات فایرفاکس بروید (عبارت about:config را در محل آدرس مرورگر تایپ کنید و اینتر را فشار دهید) توجه داشته باشید اگر بار اول باشد که به این صفحه می روید و اگر علامت مربوطه را حذف نکرده باشید فایرفاکس از شما قولی مبنی بر پذیرش مسوولیت خرابکاری خواهد گرفت.
- network.http.pipelining و network.http.proxy.pipelining رابیابید بر روی هرکدام دو بار کلیک کنید و مقادیرشان را بر روی TRUE تنظیم کنید.
- network.http.pipelining.maxrequests را بیابید و مقدار آن را برابر با 8 قرار دهید.
نکات ذکر شده می تواند باعث افزایش سرعت شما در رسیدن به اهدافتان شود.

 

 

 نحوه انتقال دوستان از فیسبوک به گوگل

 

یک سایت اجتماعی جدید است که  Google طراح آن است. این پرو‍ژه شبکه اجتماعی، یک تجربه واقعی است اما شاید تاکنون برای خود اکانت در  Google+درست نکرده باشید که در حال حاضر این پروژه همچنان در مرحله آزمایشی است،البته این پروژه از مرحله آزمایشی خارج شده و با رفع نقایص آن به یک طرح کامل و قدرتمند تبدیل شده است.

 

اگر در Google+یک اکانت برای خود ساخته اید و می خواهید دوستان فیس بوک خود را به این اکانت منتقل کنید، چطور باید این کار را انجام دهید؟ با این روش ایمن می توانید دوستانتان را به Google+دعوت کنید.

حالا این روش را امتحان کنید:

مرحله ی استفاده از اکانت Yahoo:

مرحله اول: وارد اکانتYahooخود شوید بر روی قسمت Contactsکلیک کنید و گزینه Import Now را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم: حالا شما یک صفحه را خواهید دید که در  آن 4 گزینه هست، بر روی آیکون Facebookکلیک کنید تا لیست دوستان شما منتقل شوند.

مرحله سوم: در همان حین اکانت Facebookشما باز خواهد شد ، در آن قسمت گزینه Allow yahooرا انتخاب کنید.

مرحله چهار: حالا اکانت های Facebookخود را به اکانت Yahooمنتقل کردید.

مرحله پنجم: وارد اکانتGoogle+خود شوید  و به صفحه ی Circleبروید.

مرحله ششم: حالا از اینجا روی گزینه ی Find&Inviteکلیک کنید و اکانتYahooخود را از آنجا تایید کنید.

مرحله هفتم: لیست دوستانFacebookشما به اکانت Yahooمنتقل شده است و می توانید تمام دوستان خود را از قسمت Circleوارد کنید. از همین مرحله هم می توانید برای منتقل کردن لیست دوستانتان از   Facebook به Hotmail و بعد از آن Google+هم استفاده کنید.

 

کاربران سیستم تلفن Android:

یک خبر خوب برای تمام کاربران این سیستم تلفن همراه این است که با استفاده از Instant Uploadو برنامه های کاربریHuddle، می توان به Google+رفت و لیست دوستان Facebookخود را به Gmail منتقل کرد. اگرکانتکت های سیستم تلفن  Androidشما قبلاهمگام(Sync) نشده است،می توانید به بخش تنظیمات Facebook رفته وCheck inو Auto-sync را انتخاب نمائید و بعد با وارد شدن به اکانت Facebookتمام اعضا لیست خود را با Gmail خودتان همگام(sync)کنید.

در سایتGoogle+ویژگی های زیر وجود دارد که آن را از دیگر شبکه های اجتماعی متمایز می کند:

Circles:

بهترین ویژگی Google+همین قسمت Circlesاست که به شما این امکان را می دهد که لیست دوستان خودتان را دسته بندی کنید، اما فقط به این موارد محدود نمی شود، این بخش به شما این امکان را خواهد داد تا مطالبی را که به اشتراک می گذارید به راحتی کنترل کنید. می توانید Statusبگذارید و و یا تصاویری را که می خواهید برای یک سری از دوستانتان نمایش دهد .فقط کافی است که دوستانتان را در این بخش از Google+قرار دهید و اینکه می توانید از این طریق اشتراکات خود را مدیریت کنید.

 

Hangout:

این همان قابلیت چند کاربری و چت ویدئویی است. این امکان را به شما می دهد که همزمان با 10 نفر چت داشته باشید و یا ویدئویی از Youtubeرا با هم ببینید و اینکه راجع به آن بحث کنید و کامنت برای آن بگذارید.

 

Spark:

این یکی دیگر از مشخصه های Google+است . در این بخش می توانید علایق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و مثلا بگویید که به هاکی و یا اسکی و یا یک گروه موسیقی خاص علاقه دارید . مهمتر از همه اینکه اطلاعاتی را مرتبط با علایق شما در اختیار دوستانتان قرار می دهد و می توانید آن صفحات را به اشتراک با دوستانتان قرار دهید و افراد را به آن صفحات دعوت کنید و مطالب را با آن ها در میان بگذارید.

 

Huddle:

این بخش از Google+سرویس چت گوگل است که می توانید با دوستانتان در یک زمان چت کنید و یا حتی می توانید آن را محدود به دسته خاصی از افراد کنید.Google+یک برنامه هم برای کاربران تلفن دارد که فقط با سیستم تلفنAndroidکار می کند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که چت متنی با دوستانتان داشته باشید .

 

Instant Upload:

این ابزاری است که می توانید به کمک آن به راحتی عکس به اشتراک بگذارید.Google+بخش Instant Uploadرا برای برنامه موبایل راه انداخت. این امکان را به شما می دهد که داده ها را مستقیما بر روی Google+به اشتراک بگذارید اگر از برنامه Instant Mobileعکس بگیرید می توانید عکسهای آن را به آسانی به اشتراک بگذارید.

سلطان موتورهای جستجو Google، با گستره عظیمی که دارد ، می خواهد که با شبکه اجتماعیFacebook‌ رقابت کند.

Facebookآیا برنامه ای برای رقابت با Google+دارد و یا می تواند انحصار خود را حفظ کند؟

Google+این امکان را ایجاد می کند که طرفداران  Facebook را برباید و فقط زمان این ادعا را ثابت خواهد کرد.

 

مشکلات اینترنت اکسپلورر9 چیست؟

عیب یابی مرورگرهای وب، معمولا شامل مسائل مربوط به نصب ، عملکرد طبیعی برنامه و یا سازگاری با سیستم است. درمتن زیر نگاهی می اندازیم به مسائلی که در حال حاضر به تازگی در مورد مرورگر Internet Explorer 9 منتشر شده است.

آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر 9(IE9)، در مارس 2011 منتشر شد. این نسخه اولین مرورگر وب بود که توسط مایکروسافت منتشر شد، دانلود مستقل این برنامه و بروز رسانی آن به سیستم عامل جدید ویندوز ربطی ندارد. طراحی و عملکرد سریعتر و بهتر رابط کاربر(UI) با قدرت پردازش متفکرانه، مانند وجود سایت ، ترکیب آدرس ، نوار جستجو ،تواناییtabbing ، تنها برخی از نکات قابل توجه دراین مجموعه است که از ویژگی های این مرورگر وب به شمار می آید. اما هیچ چیز کامل نیست. مثلا در اینترنت اکسپلورر 8(IE8 ) مسائل و خصوصیات خاصی وجود دارد که باعث می شود دراینترنت اکسپلورر 9، فهرستی از برخی مشکلات وجود داشته باشد و اقداماتی برای حل و فصل این مسائل ارائه شده است.

 

 

مشکل نصب و راه اندازی اینترنت اکسپلورر 9:

زمانی که شما مشغول راه اندازی یا دانلود اینترنت اکسپلورر 9 هستید امکان دارد برخی از پیام های خطا روی دستگاه شما ظاهر شوند. مانند : " نصب اینترنت اکسپلورر متوقف شده است " یا "نصب اینترنت اکسپلورر کامل انجام نشده است".

گام های احتمالی برای حل مشکلات نصب اینترنت اکسپلورر 9 عبارتند از:

I.مطمئن شوید که سیستم عامل کامپیوتر شما  ازIE9پشتیبانی می کند. مشخصات سیستم عامل هایی که اجازه می دهند IE9 روی آن ها نصب شود عبارتند از:

·         ویندوز ویستا نسخه x86 و x64 با SP2

·         ویندوز 7 نسخه x86 و x64

·         ویندوز سرور 2008 نسخه های  X64 و X86 باSP2

·         ویندوز سرور 2008R2 X64

·         ویندوزXP و ویندوزهای قدیمی تر از آن اجازه نصب IE9 را ندارند.

·         ویندوز ویستا و سرور SP1 با ارتقا به SP2 اجازه نصب IE9 را پیدا می کنند .

II.آنتی ویروس های نصب شده روی سیستم و یا نرم افزار های ضد جاسوسی سیستمتان را به طور موقت غیر فعال نمایید و اجازه دهید تا IE9 روی سیستمتان نصب شود. اما توجه داشته باشید که در این مرحله سیستمتان در معرض خطر ویروس قرار خواهد گرفت، بنابراین لطفا اول مطمئن شوید که نرم افزار نصب IE9 از سایت رسمی مایکروسافت یا سایت های معتبر ایرانی دانلود کرده باشید. برای ادامه نصب لازم است که به طور موقت فایروال ویندوز را نیزخاموش کنید و اجازه دهید برنامهIE9 روی سیستمتان نصب شود.

III.نسخه های قبلی اینترنت اکسپلورر مانند اینترنت اکسپلورر 8 ،7 راحذف کنید.

IV.اگر برنامه خاصی قبل از نصب IE9 روی سیستم شما وجود دارد، بهتر است که بدانید IE9 اجزای متفاوتی بر اساس سیستم عامل و نسخه سرویس یک خواهد داشت، که به شما کمک می کند اینترنت اکسپلورر را به طور خودکار دانلود کنید ،بدون نیاز به برنامه های جانبی دانلود و نصب نرم افزار. به این منظور لازم است که قبل از دانلود، رسما سایتی را که شامل IE9 و اجزا و ابزار نصب و راه اندازی آن می باشد، بازدید نمایید و بعد به نصب اینترنت اکسپلورر 9 ادامه دهید.

V.گاهی اوقات سیستم تان در حال بروز رسانی و یا راه اندازی مجدد است. در مواردی مشابه این عملیات که در سیستم تان در حال رخ دادن است ، شما نمی توانید عملیات نصب را ادامه دهید.

برای یافتن عملیاتی که در حال وقوع است باید موارد زیر را انجام دهید:

 

• روی آیکون استارت کلیک کنید و به کنترل پنل بروید.

•در پنجره کنترل پنل ، زمان به روز رسانی ویندوز خود را نگاه کنید.

•در ویندوز ویستا با کلیک بر روی امنیت اول و به دنبال آن با رفتن به قسمت Windows Update می توانید از زمان به روز رسانی سیستم تان آگاه شوید.

• اگر مشاهده کردید سیستمتان در حال بروز رسانی است ، نیازی نیست عملیات به روز رسانی را قطع کنید ، اجازه دهید عملیات به روز رسانی به پایان برسد ، بعد از آن یک باردیگر اینترنت اکسپلورر 9 را نصب نمایید.

 

 

 


[ شنبه 93/5/11 ] [ 12:5 عصر ] [ ایزدپناه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 132389
--

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
mouse code

کد ماوس