سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ



داستان روزانه
ابزار جستجوگر گوگل



در این وبلاگ
در کل اینترنت

دهنودشت سبزدشت

وب سایت فرهنگی دهستان سبزدشت بافق

 تصاویر متحرک خنده دار

    عمرا تا حالا صحنه ای به این باحالی دیده باشی

 

صبور باشید تاتصاویر لود شود

 

چند کلیپ خنده دار ! (52) www.taknaz.ir 

 

 

شکلک های محدثه...

[ چهارشنبه 92/11/9 ] [ 8:22 صبح ] [ ایزدپناه ] [ نظرات () ]

 

 

 

5 ترفند کوچک در مرورگر Google Chrome

 

 

مرورگر شرکت گوگل به نام «کروم» هم اکنون بیش از 2 در صد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در کنترل خود دارد و ظرف یک سال اخیر با اقبال عمومی نسبتاً مناسبی از جانب کاربران روبرو شده است. ظرافت و سرعت بالای این مرورگر در باز نمودن صفحات اینترنتی مهم‌ترین ویژگی آن است. هم اکنون به معرفی 5 ترفند کوچک در این مرورگر خواهیم پرداخت.

1- برای باز کردن یک لینک در یک تب جدید می‌توانید لینک را با استفاده از ماوس گرفته و در نوار بالایی تب‌ها رها کنید.


2- با نگه داشتن کلید Ctrl کیبورد و فشردن اعداد 1 تا 8 می‌توانید بین تب ها به ترتیب گردش نمایید. با فشردن Ctrl+9 به تب آخر خواهید رفت.


3- با استفاده از ماوس می‌توانید تب‌ها را گرفته و آن‌ها را در نوار بالای صفحه جابجا کنید. بر خلاف مرورگر فایرفاکس این کار خیلی هموارتر انجام می‌گیرد.


4- با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+Shift+T می‌توانید آخرین تب بسته شده را مجدداً فراخوانی نمایید. کروم تا 10 تب بسته شده را می‌تواند در حافظه خود ذخیره نماید.


5- کلیدهای ترکیبی بسیاری که در فایرفاکس و محیط ویندوز عمل می‌کنند در کروم عملکرد مشابهی دارند. Ctrl+W برای بستن یک تب، Ctrl+Tab برای گردش میان تب‌ها و Ctrl+Shift+Tab برای گردش از عقب در میان تب‌ها، نمونه‌هایی از این دست هستند

منبع:ترفندستان


[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 1:12 عصر ] [ ایزدپناه ] [ نظرات () ]

 

10 دلیل که ویندوز 8، سِوِن را نابود می کند

10 دلیل که ویندوز 8، سِوِن را نابود می کند

 

احتمالا ویندوز 8 مایکروسافت تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. اما بر مبنای آن چه که تا کنون از این ویندوز می دانیم؛ این سیستم عامل می تواند خیلی بهتر از ویندوز 7 باشد

شاید هیچ شرکتی پر نفوذ تر از مایکروسافت در حوزه سیستم های عامل دسکتاپ پیدا نشود. این غول نرم افزاری، سراسر بازار سیستم عامل را در جهان به دست گرفته و ثابت کرده که قادر است هر نسخه ویندوز را با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی اش ارائه دهد. هیچ چیز هم که نباشد، مایکروسافت فضای بازار سیستم های عامل را به خوبی می شناسد و می داند که باید برای موفقیت در این بازار چه کاری انجام دهد.

ویندوز 7 مایکرسافت مسلما یکی از مهم ترین نسخه های ویندوز در تاریخ زندگی این سیستم عامل بود. بعد از ارائه ویندوز ویستا، بازار مخالف مایکروسافت شروع به رشد کرد و بسیاری از فروشندگان، به قوانینی برای داون گرید کردن کامپیوتر به ویندوز XP تن دادند. مشتریان هم به اندازه ای که مایکروسافت انتظار داشت، از ویستا استقبال نکردند. به علاوه شرکت ها اصلا ویندوز ویستا را به حساب نمی آوردند. خب همه ی این ها بد است.

با ویندوز 7، مایکروسافت توانست ویستا را به خوبی تعمیر کند. در واقع این نسخه همان سیستم عاملی است که ویستا باید می بود. و حالا مایکروسافت هم تایید کرده که ویندوز 7 سریع ترین فروش را در تاریخ ویندوز داشته است. این واضح است که مصرف کنندگان هم از ویندوزی که هم اکنون استفاده می کنند؛ حداقل بیشتر از ایکس پی راضی هستند.

با این حال که ویندوز 8 فقط در گوشه صحنه، ایستاده است؛ شایعات مایکروسافتی حول محور این سیستم عامل و امکانات آن، می چرخند. اگر چه فعلا اطلاعات کمی از این سیستم عامل در دسترس است؛ اما یک چیز را به طور قطع می توان گفت: این که 8 از 7 بهتر خواهد بود. اما چرا؟

 

ادامه مطلب

[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 1:8 عصر ] [ ایزدپناه ] [ نظرات () ]

آموزش عیب یابی و تعمیر کامپیوتر

آموزش کامپیوتر, تعمیرات کامپیوتر

 

اگر بعد از فشردن دکمه power، کامپیوتر روشن نشد؟

بررسی کنید آیا سیم برق متصل است؟ آیا سر دیگر سیم برق متصل شده است؟ سوییچی که در پشت کامپیوترتان وجود دارد چک کنید. از اتصال صحیح منبع تغذیه به مادربرد اطمینان حاصل کنید. کابل برق فلاپی را چک کنید. اگر هیچ یک از این کارها نتیجه نداد در مرحله بعد هر چیزی را که به مادربرد متصل است به غیر از کابل برق، سیم دکمه power، کارت گرافیک، حافظه RAM و CPU را جدا کنید. اگر باز هم سیستم بالا نمی آید یک یا دو قطعه از سیستم شما معیوب است. در این مورد به احتمال زیاد مادربرد یا منبع تغذیه Case شما اشکال دارد.

 

 ادامه مطلب

[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 1:0 عصر ] [ ایزدپناه ] [ نظرات () ]
[ یکشنبه 92/11/6 ] [ 9:19 صبح ] [ ایزدپناه ] [ نظرات () ]
حذف دائمی اطلاعات شخصی از سیستم؛
نرم افزارهای ریکاوری تا حد خیلی زیاد به کمک کاربران سیستم ها آمده اند و نگرانی آنها را از بابت پاک شدن فایل ها راحت کرده است. اما این مزیت نرم افزار های ریکاوری در برخی موارد برای شما بسیار خطر آفرین است. برای مثال شما وقتی که می خواهید سیستم خود را بفروشید اطلاعات شخصی خود را پاک می کنید و در ظاهر مشکلی از نظر به خطر افتادن اطلاعات شخصی وجود ندارد، در حالی که خریدار می تواند پس از خرید سیستم شما با نرم افزارهای قدرتمند ریکاوری اطلاعات شخصی شما را بازگرداند و به آنها دسترسی داشته باشد.
حال ما در این آموزش تصمیم گرفتیم به شما یک راه کار در دو ویندوز 7 و 8 قابل اجرا می باشد را آموزش دهیم که نگرانی بازیابی اطلاعات شما را از بین می برد.
در این روش شما فایل های خود را encryption می کنید که اگر در آینده این فایل ها پاک شود دیگر قابل بازیابی نخواهند بود.
پس دقت کنید که این کار را در زمانی انجام دهید که در صورت پاک شدن فایل ها به دنبال بازیابی آنها نباشید.
بر روی فایل (یا فولدر) مورد نظر خود راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
]
[ یکشنبه 92/11/6 ] [ 9:7 صبح ] [ ایزدپناه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 132391
--

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
mouse code

کد ماوس